34 dagar kvar

Hej 

I morse vaknade jag 5.15 och låg kvar i sängen och tittade på systrarna Graaf 
( en klar favorit ) 

När avsnittet var slut så startade jag årets julpynt 
20/11 , 
 11 dagar före 1:advent och 34 dagar före julafton
Jag har storstädat, dammat och torkat golv 

Jag har tvättat allt
15 maskiner totalt 

Sängkläder 
Handdukar
Hundsaker
Filtar 
Dukar
Kuddfodral 
Mattor 
Gardiner 
Sofftyget 
 ( ej sätena ) mina axlar och leder pallar inte att dra av dom för det är trögt så dom måste henning hjälpa mig med! 
Det får bli innan jul 




Allt som sitter uppe nu har hängts blött så det doftar sköljmedel överallt 

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är det jul här i vårt hus 🏠 

I dag är det en liten  julafton för Max , han tog ju ditt körkort i dag 🚗
Se tidigare inlägg 👍

Och i dag var det Olivias allra första tandläkarbesöket 
Heja oliven 

(null)

 Rufs Fia ❤️

I dag har jag hållit på i 11 timmar här hemma  så just nu är jag slut som artist 


 jag var på jobbet en snabbis också . Jag behövde skriva ut lite papper och sen vart det lite fix innan jag drog hemåt igen och fortsatte 

Precis nu så har vi ätit middag 
Fiskgryta 

(null)

Torsk, räkor och dill 🥘

I kväll fick jag ett erbjudande av brorsan att åka med honom på en 48 timmars kryssning men jag jobbar i morgon torsdag kväll på HT och jag är inte mycket för kryssning😛
Men jag tackar för frågan 

Torsdag jobb, fredag ledig

Nu önskar jag er en fin onsdag kväll
All kärlek 

// Maria 🥰












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0