4 CHEESE

Hej 

Jag tänkte tipsa er om den  Godaste pizzan Ever

( fredags tips ) 

Jag äter inte pizza 

( tycker inte om restaurang pizza  förutom pizza hut ) 


MEN Denna slår pizza huts pizza 🍕 

(null)

(null)

  Denna pizza är grym 

(null)

 Spianata  calabra 


Sen köper vi vår favvo salami och toppar hela pizzan 
Tillagas i ugn på 225 g i 15 min 

Pizzan kostar ca 50 kr och salamin 25 kr 


Guld, smutt och mmmmmm

Testa  vetja 👌🍕

I dag fredag har jag ledig kväll 
Tjoho 

Som jag längtat 

I dag har jag städat , tvättat, varit på jobbet , 
slängt grov sopor, hämtat paket, handlat , tagit 3 hundpromenader mm
Nu har jag tänt massa ljus och slängt mig i soffan 

Jag är ledig i morgon med men sen jobbar jag x 2 på söndag 
KP dag och HT kväll 

Jag har inte varit ledig en hel helg på 5 veckor 
😅😫😫


(null)

(null)

(null)

Gubben och hundarna är nära mig ❤️

Nu väntar vi in lilleman ( kalle ) han är och tränar efter jobbet !!  

Nu har lilleman bestämt sig för att åka bort 

Han sticker till Asien i 3 månader i början av januari och hans jobb vart ledsna att han skulle åka bort men dom ville ha tbx honom i april så dom var så sjysta att dom pausade hans kontrakt 😀

Hur nice ?

Då har han jobbet kvar när han kommer hem 
Hur skönt som helst 👌  tryggt för alla 

Nä mina vänner , nu ska jag slumra till en stund i soffan och njuta av massa snarr och tv 

Love Maria 🥰





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0