6 Jan, , peng , fredags och Ralph Lauren

Hej finisar 

Fredag i dag och LEDIG men läs fullt upp ....

Jag började morgonen med fix hemma , sen var jag och pantade burkar och handlade vid 8 
Käkade frukost och sen hämtade jag Olivia vid 10 

Hon var här 10-15.30 

Asså !!!!!!

Hon är så sjukt charmig , gosig och rolig
Vi skrattade och mös . 

Munnen går i ett och hon e så sjukt smart den här lilla tösen ❤️

(null)

(null)

(null)

   Lite snorig och hostig 

(null)

(null)

Älskar hennes lilla rufsiga  hår . 

Vi vilade och lyssnade på Pippi Långstrump på talbok och hon somnade på 7 röda .

När hon vaknade så kom farfar hem , då hann dom kramas lite och sen var hon med mig till tvättstugan innan jag gick hem med henne . 

I morgon ska hon komma hit och hjälpa farfar att klä julgranen 🌲🌲

(null)

Lilla Linton i dag med outfit från Ralph Lauren 


Jag hade tvättstugan till 19 och sen åt vi pizzan som jag  tipsade om förra fredagen ( se inlägg ) 

Nu har vi kollat lite på idol och vart ute med Sune 

En bra dag med olika inslag ❤️

(null)

(null)

I morgon är jag ledig och på söndag har jag satt upp mig på ett pass men inte fått det än , hoppas någon blir sjuk , 

vi timmisar slåss om söndagar 😂

Det är Bäst betalt och jag har haft 2 söndagar av 3 nu. 

Men samtidigt så kanske det skulle vara skönt att vara ledig  eller så tar jag ett kp uppdrag den Dagen istället .

Kalle :

Nu är jennifers och Kalles biljetter bokade och betalda 

Dom åker till Asien den 6/1-20 

Kalle är till och med Avis på sig själv och då kan ni ju gissa hur Avis jag och henning är ! 

Drömmen vore om jag och henning kunde åka ner i februari och hänga med dom 2 v 

Vem vet ? 


Tänk om dom som är skyldiga oss pengar kunde betala så skulle det gå 

Vi har lånat ut 6500 till en kille som aldrig betalade tbx och 9000 till en kille som skulle betalat tbx för ett år sen 
Jag skulle kunna sätta skott pengar på den sista för han vet jag existerar , den 1:a idioten försvann och står ej kvar på sin adress
Ingen vet vart han tog vägen , vi har letat 

Så med facit i hand så kommer  vi ( läs jag ) 
ALDRIG mer låna ut pengar till så kallade vänner 

Jävla AS 🤮

ja ja 
Man lär sig så länge man lever 

Nu ska jag tugga på något och sen krypa i säng 

God natt 
Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0