Fredag den 29/11

Tjo 

Hur mår ni ?? 

Här är det ok , 
Min vecka har mest  varit jobb

Jobb : FT onsdag kväll
Torsdag :  BS och KP kväll 
I kväll fredag : HT 
Ledig lördag och sen kp söndag . 

Det är inget speciellt som händer , jag har inte gjort något skoj på väldigt länge ,jag minns faktiskt inte när jag festade sist . Tror det är i juli månad  sist .

Några öl blev det på Teneriffa och det var sista gången jag tog en öl 🍺😂😂 


Med festande menar jag att dra en fylla och ha skooooj .🍺🍾🍾🍾

Att dra en fylla längtar jag INTE efter men att få göra sig i ordning och gå ut och träffa lite folk skulle vara skoj eller att ta in på ett hotell och få en massage och  mysa med H vore top 1 på listan 

Nästa gång vi har något planerat är på nyår men fram tills dess ska jag fokusera på jobb 

Jag är uppsatt på jobb i mellandagarna men är ledig på julafton och nyårshelgen 👍

I morse gick jag upp 5.30 
Totalt har jag sovit 8 timmar på 2 dygn 

Jag körde på i morse , 6.30 tog jag en prommis med Sune och sen åkte han i duschen för en riktig rengöring 
Jag tvättade alla hundfiltar och lakan 
Jag lagade fläskfilé med kantarell sås 
Borstat Sune , Städat mm

Så skönt att få allt klart innan helg .

(null)

(null)

(null)

  Nyduschad ❤️

Vår bil pajade i morse , förmodligen bromsoket
 ( vet ej stavning )  den har fastnat så det började ryka , H fick stanna i bilen i Vega 
Bromsarna har strulat några dagar men H har kört ändå 
Men i dag ville inte bilen mer , 
Sista tiden har det varit mycket fel på bilen 
Jag är så trött på dessa utgifter 

Nu stor broms oket på tur och sen ska växellåds oljan bytas 
LESS🤮

Max och Sandra har bil nu , det vart en Volvo v.70 äldre modell , Sandras mamma köpte ny bil så dom fick hennes .  
Kul för dom . 🚗🚗

Jag önskar er en fin helg , jag ser mest fram emot att få se solen 🤪

Love IA 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0