Kinder ägg

Hej finisar 

I dag har vi vart runt lite , vi startade dagen i 
Farsta C .

Vi lämnade in ett par byxor på jack & Jones som spruckit i en sömn , dom skulle lämna byxorna till en skräddare . 

Vi gick runt lite i butiker , jag  hittade  massor såklart  men men 

Lite julklapps inspo vart det ....

Jag fick ett par juliga roliga örhängen av H .

Vi åt lunch , vi har hittat ett ställe i Farsta C som alltid har snitzel på lördagar . Så nu är det 4:e gången vi äter där en lördag 
Mmmmmmmm

(null)

(null)

Efter Farsta så åkte vi till Rusta för inhandling av  hygien prylar och dental Stix till hundarna .

Sen blev det Ica Maxi för storhandling , jag lyckas aldrig komma under 2000 kr 
Suck 

Sen hämtade vi paket på Ica Bb

Nu tvättar jag och resten av kvällen blir det lugnt 



Kalle :

Kalle jobbar ju på dagab och det innebär att han får handla väldigt billigt i deras shop 

Där finns sånt som legat i kartonger som gått sönder tex. 

I går kom han hem med 2 stora kassar för 67 kr 

Chips påsar för 1 kr
Mjöl 2 kr
Knäckebröd pkt 2 kr
Hundmat . Säck för 40 kr 
Kräm 4 kr 

Mm mm  
massa skoj 👌 jag skulle gå bananas 🍌

Jag har bett honom hålla koll på roliga saker till julen 
Skinka, kött, godis, läsk , rödbetssallad mm 

Hur bra  ??? 

I dag började kalle med alla sina vaccinationer för Asien resan 


Alla vaccinationer kommer kosta totalt 7000 kr 

( helt sjukt ) men då är han skyddad för allt dom rekommenderar 

Han tog 5 sprutor i dag och resten tar han om
4 veckor 

Sen ska han ta malaria tabletter och dricka 3 flaskor för kolera strax innan han åker 

Min lilla kille ska göra samma resa som Max & Sandra gjorde ungefär 

Och det roliga är att Kalles reskompis är Sandras syster Jennifer 

Så kalle och Jennifer drar ✈️ och nu är deras planer på riktigt !!! 
Jag tror dom kommer få skit roligt ihop ❤️

Olivia: 

I dag köpte vi en kinder adventskalender till lillgrodan 🐸

(null)

(null)

 Detta blir gott för henne , hoppas hon förstår grejen med att öppna en om dagen 

Lilla Linton får vänta med kalender 🌸

Nä nu ska jag ta mina maskiner 

Love IA ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0