Lördag 2/11

November och nästa vecka verkar det som om vi får vinter och snö  ❄️ 

Jag hoppas bara jag slipper det när jag kör till mamma onsdag - fredag . Jag ska åka och hjälpa mamma med lite inköp och läkarbesök mm . 
Vi ska till hjälpmedelscentralen och titta ut lite hjälpmedel till mamma för hennes syn har försämrats . 


I går fredag  var välbehövlig , jag låg bara i soffan och vilade 
Jag har fått värsta nackspärren och en låsning över hela skulderbladen och huvudvärk tack vare spärren 
Det känns som det var evigheter sen jag bara vilade 

I dag lördag så var vi i Farsta c med Max och Olivia 
Max övningskörde dit 
Vi tittade lite i butiker och sen åt vi lunch . 
Vi åt en sån god snitzel med rödvinssås .

(null)

Min fina lilla docka , så hypad på julen .

(null)

Hon fick 2 presenter 🎁   Av oss 

Hon fick en dr väska med lite stetoskop och spruta mm och en liten hund till sitt dock skåp 


(null)

Den här häxan var läskig , hon ville inte hälsa 


(null)

Den här tröjan köpte jag till H i går ( Bondelid) 

Världens kap 

Den hade kostat 900 kr men var nedsatt till 350  kr 
Men sen gick den  in för 199 kr i kassan,   så det fick jag den för 😃  nöjd tjej 

Den är inte mörkare på vänster arm utan det är skuggan som gör det ......

Nu ska jag tvätta lite arbetskläder och sen vila 
Jag har fortfarande världens låsning i nacke och skuldror 

I morgon KP uppdrag x 2 

Hoppas ni får en fin lördags kväll 

Maria 💜💜💜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0