Lördag, Bambi på hal is & maxi

Hej och gooooo lördag 

Det bästa av 4 ting i dag .

Ledig
Sol
Mys i soffan 
Träffat Olivia 


I går var det inget skoj att jobba på HT 

Jag hade ju gå schema och den är på ca 1,2 mil under hela jobb passet och i går var det snor halt ute . 
Jag gjorde om lite i schemat så jag kunde gå till kunderna på ett annat sätt så jag behövde bara gå 8,3 km i går kväll men det räckte då man åkte omkring som Bambi på hal is . 

I dag har jag lite träningsvärk i kroppen eftersom man spänner sig när man går . 

Passet gick bra och jag måste säga att personalen är helt suveräna , glada & hjälpsamma och dom har verkligen tagit in mig i gruppen ❤️
Vi skrattar mycket ihop . 

I går var personalen lite bakis då dom hade haft julbord med hela fasta gänget på torsdag kväll 
Haha  . 

I natt sov jag 9 timmar i sträck . Det var länge sen 
Skönt att få sova ut . 
Jag gick upp 8.30 i morse 

Vi ringde Max och frågade om han ville köra oss till maxi och storhandla 
Våran bil är ju trasig 

Skönt att vi har en till i familjen med körkort 

Jag , henning , Max och Olivia var och handlade och det är alltid lika mysigt att få gosa med min oliv en stund 

(null)

    Oliva och   Linton 


(null)

   Min oliv 


(null)

 Älskade Linton 
💜

I dag ska jag bara njuta av ledigheten 

Har ni köpt några julklappar än ? 

Jag har köpt 
5 till Olivia 
2 till Linton 
2 till Henning 
1 till Sandra ( rolig sak bara ) 

Vi ska ju inte ge barnen ( våra stora ) M & K några julklappar . 🎄

Jag har önskat mig en massage i julklapp 
Jag behöver knådas . 

Nä nu ska jag njuta av min soffa och tända ljus 🕯 

I morgon är det jobb igen 
( KP ) 

All kärlek 💕 M 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0