Tisdag 19:e

Hej finisar 

Hur mås ? 

Här har det varit plattan i mattan . 

Söndag jobb x 2  ( KP och HT )

HT = Hemtjänst 

Jag har  nämligen börjat som timmes på hemtjänst på kvällar 

Så nu har jag 5 jobb och ska testa ett nytt nästa vecka 

FT - en dag i veckan  ( som det ser ut framöver ) 
HT
3 KP uppdrag 
Sen ska jag berätta om det nya jobbet nästa vecka 

I går måndag så hade jag Olivia 12-18 

Vi lekte , var ute och cyklade och mös 

Tyvärr somnade Olivia kl 15.30-16 så Max och Sandra fick henne inte att sova förs 23 i går kväll men det gick inte att hålla henne vaken här hemma ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kopplade på zappa som draghund 😂😂

I dag är det jobb på FT kväll
Onsdag , torsdag och söndag kväll  har jag HT 

Jag har ju haft zappa en vecka också 

(null)

(null)

 Hundarna är softa men detta jävla väder gör ju hundarna så skitiga (blir lite mer tork ) 

Jag har ju haft brorsans bil också , haha  jag har knappt kört den ( 1 mil har jag kört bilen på 1 vecka ) 
Men känslan att ha bilen utanför känns bra 🚗

I dag ska Kenneth komma och hämta zappa men oklart när och hur ? 

I går träffade jag Linton en snabbis när Sandra lämnade Olivia 

(null)

(null)

 Den här lilla killen har jag knappt träffat 
Fina Linton 
Jag tippar på att jag sett han Max 5 timmar sen han föddes . 



Det Känns jättetråkigt men vi får inte ihop Det och Sandra kan inte vara här så länge längre då hon reagerar jättestarkt på Sune ( hon är allergisk ) 
Hon kan typ vara här 10 min ( trist ) 

Ja ja 

Livets hårda sida ❤️

Sen har det vanliga vardagssysslorna tagit resten av tiden 

Matlagning 
Tvätt
Städ
Häromdagen gjorde jag köttbullar igen då jag glömde kastrullen med köttbullar på plattan förra torsdagen 
Dom vart lika goda nu i söndags ❤️

(null)

I går gjorde jag ett helt nytt recept med kyckling och pepparrot 
Det vart väldigt lyckat och grabbarna tyckte om det👌

Och när vi ändå är inne på mat så hör man om alla som ska på mysiga julbord just nu . 

I söndags så pratade all fast personal på HT att dom skulle på julbord i Nynäshamn 
Mysigt 

Den 5/12 ska henning på julbord och fest med sitt jobb
(Lyllos)
Men han visste inte vart dom skulle i år 😂
Förra året var dom inte nöjda med julbordet .

Ska ni på julbord ? 

Nä nu ska jag ut med odjuren och sen dusch 

Hoppas ni får en fin tisdag 
// love Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0