23/10

Hej 

Hur mår ni ?

Här är det flytande .....

Onsdag i dag och jag jobbar kväll 

Inget speciellt har hänt de sista dagarna mer än att få ihop dagarna , jag hinner inte med vänner eller familjen just nu . 

Jag har vart på 2 möten  och nu är ett till bokat på fredag . 



I morgon torsdag jobb
Fredag ett nytt möte och lunch med en vän 
Lördag familj och Max födelsedag 
Söndag jobb KP 

Ville bara kika in och säga hej när jag har tid 🤪

Avslutar med några bilder :

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hugo och pappa Max 

Vår Olivia har ju fått Sandras bruna vackra ögon så nu hoppas vi Hugo får Max vackra blåa ögon 👁 

Lyssnar ni på podd ?

Om, så vill jag tipsa om

 Rättegångspodden 


Den är så bra och spännande 
Man får vara med vid rättegångar i olika fall

Just nu lyssnar jag på cyanid kvinnan 

(null)

P3 dokumentär är också bra men jag har lyssnat på allt så jag väntar på nytt . 

Ha det bäst 😍
Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0