Fredag & lördag

Hej finisar 

Hur mår ni 

Här har det varit fullt upp 

I går fredag blev det fix hemma och storhandling på förmiddagen 

Vid 11.30 träffade jag en vän för lunch och massa surr 
Skratt & gråt 
Det var mysigt att träffas 

Sen vid 13.30 hade jag ett nytt jobb möte med massa info 

Efter det så åkte jag hem för att ta emot lillgrodan 

Max och Sandra skulle åka till stan och äta födelsedagsmiddag så Olivia var hos oss och Linton var självklart med dom eftersom han ammas 

Jag nattade Olivia här ,  men sen hämtade dom henne vid 21.30 

I dag lördag kom hon igen då Max och Sandra skulle gå på en stor barn loppis , vi hade henne till 14 då vi skulle gå upp till Max och fira honom på hans dag 

Mysigt att hänga med sötnöten 

Fasiken va man skrattar med tokfian

(null)

(null)

Bilder från fredagen , vi tog en cykel tur på byn 



(null)

 Halloween fin på dagis  halloween 🎃 

(null)

Trött tjej Fredag kväll 


Nedan bilder från i dag :


Farfar med Linton 

(null)

(null)


Go fika , Max 27 år . 


(null)

(null)

 Vi har bytt till vinterdäck i dag ❄️ 

(null)

   När Olivia kom i morse var det regn & rusk 

Nu är klockan snart 17.30 🤔

Jag ska försöka njuta av en lugn kväll , i morgon är det jobb på förmiddagen och sen ska jag laga massa mat för veckan och göra matlådor mm

Hoppas ni mår bra ? 

Love Maria❤️❤️❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0