Lördag och Rocketman

Hej på er  👋 

Hur mår ni ?

I dag har jag gjort ärenden bla.  lagat en stor kycklingsallad, varit på Jysk i länna, storhandlat på Maxi  mm . 

På eftermiddagen har jag vilat och kollat film 
Vi såg: 

Rocketman 

Filmen om Elton John 
Jag tyckte om den men saknade att dom inte sjöng och spelade  hans bästa låtar ....

(null)

 Elton John   Vilken artist .  

Min dröm är att få  se han live 👍😀🙏

Bästa låtarna är nog Nikita, Daniel, candel in the wind , rocket man och många många mer . 

I går var vi hos Max och Sandra och barnen och åt tacos men det vart lite kaos så vi satt inte ihop och åt 

Jag och Olivia satt i badrummet för hon ville äta i badet 😜😂😂😂 och hon ville att jag skulle sitta med henne i badrummet 


Henning fick en allergisk chock igen och gick hem 

Hugo grät så Sandra fick amma och Max var lite mitt i mellan 😂😂

Galet men ändå mysigt att hänga 

Vi ( jag och H ) hämtade Olivia på dagis kl 14 och hade henne till 17 då vi gick upp till M & S 


(null)

(null)

   Vår fina tjej ❤️

Och vår fina kille nedan 
Hugo pojken 💙

(null)

(null)

(null)

     Lilla söta  du 💙💙


(null)

(null)

    Fix med tacos 🌮 

(null)

Jag har även hunnit med lite promenader med Sune 
Vackert ute med alla färger & löv 🍁 

(null)

(null)


 I morgon söndag är det jobb , jag börjar 9.30 så det blir lite sovmorgon 


Hoppas ni får en fin kväll //  Maria 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0