Love you đŸ’™â€ïž 2

(null)

Mina fina barnbarn đŸ’™â€ïž

(null)

  Mina sötisar ❀❀❀

God morgon 

Ny vecka igen . 

Jobbar kvĂ€ll i dag ( till 17.30 ) och kvĂ€ll onsdag till 
( 19.30 ) 

Sen jobbar jag dag torsdag och pĂ„ lördag fyller Max Ă„r och pĂ„ söndag Ă€r det jobb / KP igen  och jag har 2 möten i veckan , Detta Ă€r min vecka i stora drag . 

I gĂ„r söndag var det jobb, jag och min brukare var i Tyresta by i spö regnet ☔☔ det var mysigt , vi tog en timmes promenad och hade bra samtal . 

Sen vart det det vanliga stöket inför ny vecka med tvĂ€tt , matlĂ„dor etc. 

PĂ„ kvĂ€llen kollade vi filmen om 

Beskrivning

Mötley CrĂŒe

The Dirt 

(null)

Filmen var bra och skön musik 👍

Nu ska jag göra en smoothie och sen ta en dusch

All kĂ€rlek // Maria 😘



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0