Onsdag 16/10

Dagarna går

Oktober är snart slut😋

Nu är det grått och trist ute , riktigt tungt  😴

Jag har tappat lusten för allting just nu , det är en riktig uppförsbacke men jag kämpar på . 

I går jobbade jag hemifrån då jag väntade på sotaren 
Dom hade satt tid mellan 8-15.30  och dom kom 14.45 
Helt sjukt 

Jag kunde ju inte lämna nycklar i tuben heller eftersom Sune var hemma så det var bara att sitta här snällt och vänta , 

Sotaren berömde mig och sa att jag hade det renaste filtret över spisen av alla han varit hos under dagen 
🤣😄😄👍

Jag gör rent filtret och drar fram spisen minst 1 gång i månaden och gör rent . 


I dag är det jobb 13-19

I morgon jobb FT  och KP kl 15.30 , vi ska åka på ärenden till heron city 

Fredag & lördag - planer 

Söndag - jobb KP 

Full rulle 

Avslutar med lite bilder på min fina modell tjej 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Hon har fin pose💕 jag älskar hennes stora rosa mössa med ögonfransar 

Sötnöt 

 Nu ska jag äta frukost, gå ut med bobbolito och duscha . 

Va rädda om varandra man vet aldrig vad som
Händer ........
❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0