Söndag den 27/10

Hej godingar 

Nu slog jag ner arslet i soffan och kl är redan 19 🤔

Plattan i mattan i dag .....

Promenad på morgonen och mys 

Jobb 10.30-13.30 

Dollarstore och rusta 

Tvätta bilen 

Lagat massa mat , 

Deff mat till kalle som består av köttfärs, majs , ärtor och ris 
Kalle har tappat 38 kg och Max 18 kg
Grymma killar 


Rostbiff till vår söndagsmiddag och massa paprika biffar med gräddsås 

(null)

(null)

Städat och skurat golv 

Tvättstugan

2 till promenader med Sune 

Dusch 

Nu är jag slut som artist 💤💤

Denna vecka består av jobb och 2 kp uppdrag och vi har halloween mys på jobbet på onsdag och en föreläsning i Nynäshamn i morgon 

I dag fick jag en jättefin HH ryggsäck av Henning 
Jag visar bild en annan dag 
 Jag har saknat en bra ryggsäck . 
Tack skatt 🧡😍



Jag önskar er en fin höstlovs vecka 

// IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0