Söndag i oktober

Hej fina ni 

Hur mår ni ? 

Jag har en riktig jävla dipp just nu 🥴 så jag har inte orkat blogga 


Jag har mycket ångest och gråter  jämt typ 
Känslig . 
Mycket som gör att jag badar i mycket mörka tankar 👎

Mår inte alls bra just nu men jag kämpar på 

Sen att jag är förkyld och lider av trötthetens morsa gör inte saken bättre 

Sov 10 timmar i natt och då väckte Henning mig och frågade om jag levde , jag har tydligen legat i samma ställning hela natten / morgonen och inte gjort ett ljud och jag var tvungen att gå upp för jag skulle jobba  så tack för väckning 😀

Jag har jobbat både lördag och söndag 👍


Vad har jag gjort i helgen ? 

Fredag - sov och vilade 

Lördag - jobb och sen date med min snälla goa sambo 
Vad vore livet utan honom . Han är så snäll och go 

Vi åt god lunch och tittade lite på kläder 
Jag fick ett par fina stövletter av honom och jag köpte en Lacoste tröja till honom och så köpte han lite kalsongerna . 

En mysig dag 

(null)

(null)

(null)


Mina skor :   Tack älskling 

Efter Farsta så somnade jag på soffan och vaknade av ett sms från Max vid 15 

Han frågade om jag ville ha Olivia och hon är alltid välkommen hit såklart ❤️

Vi mös , åt godis och tittade på tv 

Vid 19 nattade jag henne  och hon somnade utan problem men sen var hon väldigt orolig så Max hämtade hem  henne pga att jag skulle upp och jobba . 

Mysigt att ha henne en stund 🙏


När jag hämtade Olivia så träffade jag dessa underbara tjejer 

Bella & Ida , gamla klasskompisar och vänner till Max och Sandra 

Dom hälsade på MOS gänget för att bebis gosa med Hugo 

(null)

      Ida         &         Bella 


    Underbara goa tjejer ❤️❤️❤️

Nedan mina goa barn och barnbarn 

(null)

(null)

Bilden tagen av Max och det är hans text / snap 

   Älskar er 2 ❤️ 

(null)

    Hahaha  tungan ute 🙏

(null)


Veckan som kommer består av jobb / 2 kp uppdrag och vara behjälplig  på onsdag , köra till Södertälje 
🚗

Nä nu ska jag tvätta och förbereda en ny vecka

//  Love IA ❤️








Kommentarer
Postat av: Jossan

❤️❤️❤️

Svar: kramiz
Ia None

2019-10-13 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0