Teneriffa

Hej vänner 

Sorry för dålig uppdatering men jag har varit för trött när vi kommit hem  efter långa dagar . 

Vi har det bra , 33 grader och sol

Vi gör lite allt möjligt :

Kyrkan, svenska skolan , fritidsgården, spel  och strandhäng 

I dag är det kanelbullens dag och vi ska äta nybakade kanelbullar i kyrkan kl 13 

Våra ungdomar bor i kyrkan ... med en personal och i kväll är det min tur att sova där . 

(null)

 Fin väggmålning på strandpromenaden

(null)

Solnedgång fotad från Kias terass

(null)

(null)

Vi har ca 23 i vattnet 


(null)

 Kia odlar citroner på sin terass


(null)

(null)

(null)

 Här är vi i kyrkan

(null)

Prästen pratar med ungdomarna 


(null)

 Gudstjänst i går . 

(null)


 Kiss  granne . 😂😂  här är det lagligt att odla för eget bruk 

Nä nu måste jag äta frukost 

Hör av mig snart igen 

Kram på er ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0