Tisdag morgon

Hej och god morgon

Hur mår ni ? 

I dag blir det en salig blandning 
Fix, samtal och jobb 

I går kväll var vi på en föreläsning om barn och trauma i Nynäshamn 
Föreläsningen var bra .

Jag somnade inte förs 23.30

Jag ville bara kika in 
Hörs sen 


Avslutar med några bilder :

(null)

Mina pannbiffar som jag gjorde i söndags 

(null)

Mina fina barnbarn Linton & Olivia 
Hahaha diggar lintons stil 
Tog bilden från Sandra 

(null)

(null)

(null)

Mina fina killar som jag älskar så mycket 
(Ovan)

Här om dagen så skrev en gammal kompis till mig på Messenger 
Pia 
Hon skickade gamla bilder från vår tid då vi hängde 

Denna bild nedan är från 1998 då jag fick kalle 
Jag ser ung ut men trött 

(null)

Bilden på kalle är inte rättvis haha , lite ihoptryckt

Nä nu måste jag dra // kram på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0