1 timme i solen

Hej och go tisdag 

En bra dag på jobbet och i dag kom jag hem i hyfsad tid , jag hann faktiskt sitta i solen mellan 
15-16  vilken lyx. ☀️☀️☀️

I morse när jag gick till jobbet så var det bara 4 grader och när jag gick hem så var det säkert 15 grader 
Jag njöt av lite sol. 

Jag har tvättat , lagat middag ( lövbiff ) och förberett  lök såsen tills i morgon 
Jag vill ju alltid att såserna får stå något dygn , då blir dom som godast 

Det blir fläsk med löksås och gissa om jag längtar ! 

Planer:

Onsdag - jobb
Torsdag - jobb
Fredag - Vaxholm
Lördag - med H
Söndag - jobb KP 


Nu säger jag natt natt .

Asså måste bara fråga !  Va fan e det för fel på den där måns selmerlöv ( eller vad han heter )  ni vet han som hade allsång 

Vilken mupp
Har ni sett hans nya reklam om MEDS

Asså det är sån skämskudde !!!!😂😂👍👍👍😂😂😂😂att han ens ställer upp på något dyligt 
Står på knä och ålar sig i regnet  

Hahaha   PIN ,,,, DELUX 

Ja ja   Natti natt bästa ni ❤️❤️❤️Maria 




Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag tänkte EXAKT likadant när jag såg Måns!

Svar: 😂😂👍
Ia None

2019-09-18 @ 20:43:14
Postat av: Therese

Haha jag tänkte EXAKT likadant när jag såg Måns!

Svar: 😂😂👍👊🤫
Ia None

2019-09-18 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0