Barnbarn nr 2 och Olivia

Hej 

De sista dagarna har varit upp&ner 
Känslomässig turbulens .

Jag är helt slut just nu . 

Mycket med jobb, trasiga bilar , gråt och det bästa  ,,, 
i går blev vi farmor och farfar igen 

I går kom lillkillen och det gick snabbt (1 timme ) men jag kommer berätta mer om det sen . 

Han vägde 4056 ( tror jag det var ) och 52 lång 

Eftersom max och Sandra åkte in i går så hade vi Olivia  och  oj oj vad hon har varit duktig och snäll

Våran stora fina gulliga tjej 

(null)

(null)

(null)

Hur lyckligt lottad är man att få snusa bredvid henne 😍

Hon vände sig mot mig i morse och säger 
- farmor jag tycker om dig , 
Och då svarar jag 
-  ååå och jag älskar dig 
Då säger hon 
- jag älskar dig 

Tror ni mitt farmors hjärta smälter 😍

Max och Sandra kom hem redan i dag så vi lämnade 
Upp Olivia runt 16  och nu saknar jag henne massor 

Gissa om hon tyckte det var konstigt att se sin lillebror utanför mammas mage i dag , hon var väldigt fundersam 😍😍😍😍😍

Här kommer några bilder :

(null)

 Alldeles nyfödd 😍

(null)

Första mötet med lillebror och hela fina familjen är tillsammans  😍

(null)

(null)

  Stolt farfar 

(null)

  Första gången jag håller han . Han har en stor adidas tröja på sig 💕 mamma Sandra passar på och gosar med Olivia ❤️

Berättar mer sen , nu måste jag sova . Jag har sovit 6 timmar på 2 dygn 

Mycket känslor just nu ....


All kärlek 
Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Stort grattis till er alla!!!!! Vilken liten sötnos!!

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Ia None

2019-09-28 @ 07:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0