Bil & köttbullar 🍽

Godmorgon  onsdag 

Hur mår ni ? 

I går vart jag ju med bil ( lån )  , vilken frihet och jag har fri bensin oxo . 
Tjohoo 

Tack R 👊

Jag ska ha den mest i jobbet 

Jag ska hämta och lämna ungdom och jag ska eventuellt ta ett hembesök , jag tänkte slänga mängder med sopor mm
Sen ska jag till Ikea i morgon torsdag 

(null)

I går vart det körning  fram och tillbaka till Arlanda 
Sen på kvällen så körde jag till nacka och hem 🚗
Tut tut 

I dag ska jag till västerhaninge på ett möte 
Jag ska träffa min eventuella nya hundpassare 

Vi har inte fått till ett möte än men i dag så 👍

Jag vill känna av henne lite och hon ska få träffa Sune . 

Sen börjar jag jobba kl 12 och då blir det att hämta ungdom i Tyresö 
🚗🚗

I går kväll gjorde jag köttbullar och fasiken va goda dom blev 

(null)

Gudomligt goda och såsen vart smutt 



På söndag är det äntligen dags för hår fix , jag är så ful i håret nu . Sist jag var hos Pamela  var i mitten av april 
Nästan 5 månader sen . 
Längtar 
Jag jobbar på söndag fm men efter det så blir det pameluttan ❤️

Som ni märker så är det plattan i mattan 

Vi ses snart igen 
// Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0