Fredag 20/9

Hej och god morgon 

Jag har haft fullt upp och inte orkat blogga på kvällarna , jag kör några snap i stället 🤭

Jag har jobbat och jobbat  och nu är jag ledig fredag och lördag och sen är det jobb på söndag .


(null)

(null)

Vi har fått njuta av 2 dagar med sol och hösten är på ingång 

I dag tvättade jag mina mössor och halsdukar 
Dags att börja med dessa då våra mornar och kvällar  visar 2-4 grader 
Burr  ❄️💨

Planer i helgen 

I dag ska jag till min älskade familj i Vaxholm , jag stannar tills i morgon .
Jag ska bara njuta och surra en massa . 

Lördag :  mysa med familjen och eventuellt ha Olivia några timmar och njuta av fint väder 
(Hoppas jag) 
Tvättstugan 

Söndag :  jobba och sen tänkte jag plocka undan på plätten och förbereda inför vintern 
Lägga över en pressening över ute möblerna osv . 
Ta bort blommor / krukor och ljus lyktor 

Vad ska ni göra ??

Nu säger jag bye bye , jag måste hoppa i duschen och sen åka 
Jag snappar från Vaxholm 

All kärlek // Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0