Frukost & köttbullar ala familj

Hej bästa ni ❤️

Hur mås ?

Vi startade ju vår söndag kl 7 med världens bästa frukost 
Hotell Hilton hade allt ( utom pannkaka ) 

Man fick blanda sina egna goda saker som man ville ha i en omelett som sen kocken fixade 
Det fanns tametusan allt , 

(null)


Men asså , min omelett var att dö för , jag tog rödlök, chili, purjolök, tomat och skinka  och kocken la i ost i äggsmeten 
Älsk på den här . 


(null)

Det vart våfflor i stället för pannkakor 
Mumma 


(null)

  Min älskling , mätt & nöjd 


(null)

 Utsikt från vårt bord i frukostmatsalen 


(null)

Bacon , ägg, omeletter , croissant ,våfflor , bröd och frukt . 

(null)

 Jättetrevlig personal vid frukosten 


(null)

(null)

Trappan ner till matsal 


(null)

 Frukt 

Jag var så himla nöjd .

När vi kom hem vart det söndags fix.

Tvätt , städ , lagade köttbullar på 1,7 kg köttfärs 
Det vart en hel del att rulla 😂😂😂

Vid 16 kom MOS gänget hit och åt middag 
Köttbullar med gräddsås och potatis 

Trevligt 

(null)

 Nu är jag kanon trött , vi sov inte jätte mycket i natt och jag kanske är lite bakis  

Jag har en full ny vecka som Väntar....

2 kp uppdrag 

Vi väntar också in vårt lilla barnbarn .....så kom ut nu 😃

Sen den 1/10 åker jag och jobbar i Teneriffa 1 vecka 

Plattan i mattan 

God natt // Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0