Godmorgon tisdag

Hej på er 

Måndag - jobb och matlagning 

Jag gjorde lövbiff med Philadelphia sås och purjolök
Jättegott 
Och Henning ville ha stekt potatis , skinka och ägg 

Eftersom hans aptit är noll så får han det han kan äta och är sugen på just för stunden.


(null)

(null)

Nu ska ju Kalle också ha matlåda med sig till jobbet 

Kalles första dag gick jättebra ( måndag )  och han tyckte att allt kändes bra i magen , han hade träffat lite folk han känner på dagab , kul 

Han cyklade till och från 
Det tog 20 min hemifrån och dit . 🚴‍♀️


I dag tisdag så ska jag till jobbet en snabbis , sen ska jag köra en vän till Arlanda med hans bil och sen får jag ha den bilen hela veckan , skönt att ha bil på jobbet . 

Resten av veckan :

I morgon har jag ett möte 10.30
Sen börjar jag jobbet 12 , jag ska hämta och lämna en ungdom då jag har bil.
Jobbar till 19.30 

Torsdag jobb och kp (till Ikea ) 

Fredag & lördag / planer 


Söndag : kp och fixa mitt hår
 ( äntligen ) 


Ha en fin tisdag// Maria ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0