Hej finisar

Hej 

Vi har haft en skön fredag kväll . 

Max och Olivia var över  en snabbis och kramades lite .

Vi åt en god middag 🍽

Jag gjorde kycklingfilé som jag fyllde med Parma skinka och ost (vitlöks & örter) 
Stekte lätt
La det i en kastrull med grädde och mer ost plus kycklingbuljong , salt & peppar 

Så gott

Jag serverade det med  vildris , 

H äter knappt så han åt bara några tuggor men tyckte det var gott och Kalle tyckte det var en höjdare och jag med. 

Vi har kollat på nya avsnittet av power och veckans avsnitt av fartblinda 

Jag läser boken fartblinda nu så det blir lite krock med serien och boken 
Jag har kommit längre i boken . 

( mer detaljerat i boken ) 

(null)

Bild lånad från Google 


Skådisen är Matias Varela 

Jag diggar honom som fan ....... grym 

Nu ska jag strax lägga mig , Henning har somnat redan .

I morgon bitti ska jag storhandla för veckan på maxi 
Sen vid 11 åker vi mot stan 
Vi kommer stanna över på hotell och göra city 
Promenera och ta några 🍺🍻

(null)

   Mys med my darling 🥰🥰🥰🥰🥰

Jag avlutar med en bild på min svärdotter Sandra med sin vackra mage 
Där inne ligger vårat andra barnbarn 

Nu är killen fixerad och klar , nu ska han bara bestämma sig för att komma ut 

(null)

   Vackra  säzz 

God natt // Maria ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0