Lördag

Lördag och Regn igen , 

Alltid när vi tänkt hitta på något ....så regnar det 

Vi får se om det ser bättre ut på eftermiddagen 


I går fredag hade vi en familjemiddag men det vart lite pannkaka 

Vi var 7 st ( trodde jag )

Jag , H , Kalle, Olivia , max , Sandra och Jennifer 
( Sandras syster ) 
Och vi skulle äta tacos

Vi är ingen tacos familj , minns inte när jag åt det sist men i går bjöd vi på det och det var lite för kalles skull ( han gillar tacos ) 

MEN 

Han kommer hem från jobbet och säger att han ska bort ,  han ska på taco middag hos kompisar 

Hahaha  vad är oddsen 

Sen har vi lilla ollibolli, hon var inte på sitt charmigaste humör i går . Hon var trött och matt efter förskolan 
Hon var riktigt grinig .....

Sen max skulle sluta 17.30 och han stängde . Då vart självklart en av föräldrarna som skulle hämta fast i köer efter en olycka i Vallentuna så pappan kom 18 . 

vi alla satt och väntade på honom och var vrål hungriga 

( inte max fel ) 

Så kombon med sen max och grinig Olivia gjorde att middagen mest vart stressig och vi hann inte umgås 
Max var typ här 30 minuter  
Men Sandra kom lite tidigare så det var mysigt men hon har så satans ont ( foglossning) och för värkar så hon låg mest och vilade och stackarn fick handskas med en sur oliv ❤️


Det är 2 v kvar till BF  MEN  Nu kan lillebror titta ut när som helst 
Sandra har så jobbigt så hennes önskan är att han typ tittade ut i går 🤗
Spännande och se vem som kommer ut ,  max och Sandra kommer vara på BB hotellet i ca 2 dagar om det blir som sist och då bor Olivia här . 

(null)

 Nu ska jag slumra lite på soffan tror jag 

Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0