Måndag den 9/9 och lite om allt .

Grattis till min mamma som har namnsdag i dag 

Annette 
❤️

...........

I dag är det måndag igen , i helgen har vi gjort 
ABSOLUT ingenting förutom jobb i går .

Alla roliga planer sket sig ...

Det vi skulle ha gjort i lördags sket sig pga regn 

På söndagen skulle jag ju till Pamela men det sket sig pga att hon missade inchecknings tiden i Spanien för flight hem . 

Kolla in mitt äckliga hår ?!?! 🥵

(null)

(null)

Katastrof !!  nu förstår ni varför jag är i behov av renovering 

Det var 5 månader sen jag var hos Pamela och än så länge vet jag inte när det blir av för tydligen är det ont om bra flygbiljetter hem . 

Pamela hör väl av sig 🤗

..........

Veckan som kommer ser väl ut som vanligt 
Jobbar kväll på FT i dag 

Jobbar kväll på FT på onsdag eller torsdag
 ( hembesök ) 

Och då jobbar jag kväll ( KP ) onsdag eller torsdag , alltså den kvällen då det inte blir hembesök 

Så 3 kvällar denna vecka ( ogillas ) 

I morgon tisdag är det hämtning av vänner  på Arlanda 
Det har gått en vecka redan och det är dags att lämna bilen 
Jag har inte kört så mycket som jag trodde att jag skulle göra men ändå skön känsla att alltid ha tillgång till bil på jobbet .

...........

2 veckor kvar till BF , nu får han gärna titta ut 

Egentligen skulle jag ha åkt till Spanien i morgon och jobbat . 

Jag hade ordnat med hundvakt och allt men det sket sig  pga . Dyra biljetter 

Och det gjorde ju max och Sandra glada , att jag blir kvar i Sverige alltså . 

Så nu kan lillkillen få komma när som🤗

............

Julen . 

Jag Kollade antal dagar kvar till jul 
107 dagar bestämt 

Har ni börjat tänka på julen ? 

Jag tänkte på den i går ! 

 jag tänkte på hur max och Sandra ska lägga upp julen i år , nu när dom Har större lgh och 2 barn . 

Vill dom ha julen i år ? 

Jag tänkte på stor julduk , kollade på nätet 
Hahaha   Galet 

Jag såg annonser på julbord , 
i år skulle jag gärna vilja gå på ett julbord på restaurang .

............


Ja ja  
Lite av allt 

Jag ska hoppa i duschen och sen åka och handla och sen vidare mot jobb. 

Love Maria ❤️❤️❤️















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0