Måndag , Tisdag och Thomas Cook .

Hej vänner 👋 

Hur mås ? 

I går måndag var det jobb
9-16 

När jag kom hem så gjorde jag matlådor på rester och jag gjorde makaronilåda till middag , jag älskar det med ketchup och rivna morötter 🥕 

(null)

(null)

Smutt

Jag gör den het med shoritzo och bacon och cayennepeppar 


Sen kollade vi på 4.e avsnittet av fartblinda 

Jag har ju lyssnat på den boken på ljudbok och dom är väldigt olika i storyn Men båda är bra . 

Vid 21 var det natt natt 

I dag onsdag så jobbar jag x 2 

På dagen jobbar jag hemifrån , sen har jag kp uppdrag vid 14.30 och vid 17 så har jag hembesök med FT ute på berga . 
Hit & dit  😀

(null)

Vackra färger ute nu ....

Thomas Cook ? 

I går kom ju beskedet att dom gått i konkurs och det var kaos . Folk som skulle åka utomlands kom ej i väg och folk utomlands kom ej hem .. 

Vi ska ju också åka med dom ( TK) på tisdag om en vecka så vi trodde inte vi och ungdomarna skulle komma i väg 
MEN 
I dag meddelar VING att dom kommer fortsätta och alla resor ska gå som planerat framöver 👍

Den som lever får se . 

Nä nu ska jag äta frukost 🍳 

//  all kärlek 💕 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0