Söndag 1 september

Jaha hörrni ....

Nu är det HÖST 

1 september , herregud !  Vart tog sommaren vägen och  i mitt tycke så sög sommaren . 


Helgen: 
Allt som skulle göras i helgen blev inte av 

I fredags skulle jag till Vaxholm och hem till brorsan

Vi har försökt att få till det ett tag men båda är jämt bokade men denna helg hade vi avsatt för oss  
(men natten till fredag blev Sussi jätte sjuk i influensa)

Kenneth frågade mig om vi skulle ses bara han och jag på lunch istället men jag vågade inte pga smitta.

Både Tuva, fred och Sussie hade och har influensan så jag var rädd att kanske Kenneth skulle smitta vidare så jag tackade nej men vi ska försöka boka in en ny helg efter nästa barnbarn har kommit . 

Bf är 24/9 men Lill fisen kan komma när som egentligen . 


Vad gjorde jag istället då ? 

Jag och H mös hemma, åt gott och kollade lite serier 
Det är ju också något av det bästa ❤️

(null)

Vi åt räkmackor och godis .

I går lördag skulle jag ju ha varit i Vaxholm men istället så bestämde jag och H att vi gör Nynäshamn !

vi tänkte promenera runt där och äta lunch mm

MEN 

Det sket sig också 🙀

Vi åkte ner dit men det fanns inte en enda parkering i hela Nynäshamn 

Helt galet 

I hela Nynäshamn ( centrala ) är det nästan bara 
30 min Parkeringar 

Och nere vid hamnen där vi ville hänga så var det knök fullt ! 

I 50 min åkte vi runt och letade parkering och sen gav vi upp!!  Fan va sur jag var !!!!!

Vi åkte hem istället 😕

Det slutade med att jag klippte gräset och satt och lyssnade på ljudbok 

På kvällen började vi med en ny serie som Kattis tipsat oss om 

SEAL TEAM 

Jag älskar den , helt i min stil och Clay Spencer är ju inte helt fel 🤭😀

Nu har vi sett 6 avsnitt 👍

(null)

    👍👍👍👍👍👍👍👍

Till middag på lördagen vart det pizza hut och en pepperoni lover  🍕 och godis 😂😂😂

I dag söndag klev vi upp kl 6 

Jag började morgonen med att göra en äggsås 

Vi ska äta kokt torsk med äggsås i dag 

Sen kokade jag massa potatis som H ska göra stek potatis av i veckan, då blir det skinka med stekt ägg och stekt potatis ! 


Vid 7.30 hämtade vi Olivia så vi kunde busa och gosa lite innan hon skulle på sin första dans i dag .

Hon började nämligen på dans i torvalla i dag med sin små mini kompisar 

(null)

(null)

Herregud vad hon är rolig, hon får mig verkligen att skratta 

(null)

Vid 10 Tiden körde jag max och Olivia till dansen . 



Nu till det jobbiga 😓

I dag upptäckte vi en jätte stor hård knöl på sunes hals / skuldra 
Den är som en halv tennisboll och hård 

Usch usch 
Vad är det ??????

Jag tänker avvakta några dagar och se om den minskar eller försvinner  ( kanske ett bett) annars åker jag in med honom senare i veckan 
Nu har jag sån ångest 
Tänk om det är allvarligt ??? 😔😔😔
Jag klarar inte av att han inte ska finns mer . 


Det skumma är att den bara kom !!!
 Och så stor ?  Varför har vi inte sett den tidigare ?

Nu när jag tittar på honom börjar jag att gråta och tänker det värsta . 

(null)

Bilden är från i går ❤️


Ja ja 

Nu är det ny jobb vecka och den är Maxad 

Jobb,  2 kp uppdrag , hjälpa en vän , möte och eventuellt Ikea . 

 Va rädda om varandra // Maria 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0