Söndag och fart & flängt

Hej 

Fulle rulle denna söndag , Henning körde Max,  Sandra och bebis till Södertälje sjukhus för att göra en bebis kontroll och ta puk testet . 
Det var en bokad tid 👍

Allt såg jättebra ut och bebis 🍼 sa ingenting när dom stack han i handen 
Vikt mm var toppen . 

Medans dom var där , 9.30-12.30  så var Olivia med mig 

Vi busade och lekte ute, vi mös hemma och sen nattade jag henne för vila . 
Vi läste bok och sen var det natt natt 💤

Här är några bilder:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

 Dessa färger 🍁🍂🍁🍂🍁🍂

(null)

(null)

  Hon somnade så gott, jag fick tyvärr väcka henne efter 30 min för jag och Henning skulle i väg .

Vi åkte hem till Björn och Jeanette i Vega 

Det är Hennings bror och min svägerska 

Som jag jag har sagt förut så är deras hem bland det finaste jag vet 

Nu hade dom även byggt en lgh på nedervåningen med egen ingång . Det var hall, kök, badrum, kombinerat sov och vardagsrum och tvätt/torktumlare 

Det var så sjukt snyggt , där skulle jag lätt kunna 
bo själv. 
Köket var drömskt 😋

Björn gör nästan allting själv och det är även han som byggt det stora huset invändigt ! 

Dom har allt man kan önska i ett hem. 🥰

Vi fikade och surrade ett bra tag 😀 trevligt som vanligt med dessa 2.

Björne ska hjälpa oss med vår bil också 
det ska bytas lite delar och han ska serva den om någon vecka ( ish)

När vi var klara där så åkte vi till Maxi och handlade lite , sen gick jag hem och gjorde köttbullar på 1,8 kg köttfärs 
Ca  60 köttbullar rullade jag 💪

Till middag vart det alltså köttbullar med gräddsås och potatis 

Gårdagens middag vart fläskkotlett & stekt potatis 

(null)

   Smutt 

Nu är kl 22.10 och jag har packat lite , jag åker till Spanien på tisdag morgon och i morgon måndag har jag massor massor att göra :

Min to do list e lång 

Samtal 
Naglar
Handling 
Möte
Jobbet
Tvätt

Åka med ungdom på kvällen och fixa medicin , vi var ju runt och letade hans medicin i fredags men slut överallt så nu har vi beställt tills i morgon 

Packa till ungdom .
Lämna nycklar till min hundvakt 
Packa det sista 

Klockan ska ställas på 3.30 på tisdag morgon 
💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤

Jag tycker alltid det är jobbigt att resa utan min familj 
Jag saknar dom så sjukt mycket när jag är borta ❤️❤️❤️❤️ dom är mitt allt ❤️❤️❤️

Henning är ju min trygghet och alltid skönt att hålla hans hand när man blir flygrädd 😋

Nä nu måste jag sova , jag ska upp 5.30 

God natt // Maria 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0