Torsdag 5.36

God morgon 

Jag har varit vaken sen 3.30
Jag Kan inte sova. 

I går fm var jag ledig , jag jobbade kväll 

På förmiddagen var jag hos Pamela och mös och fixade håret , Pamela hade fixat frukost och jag tog med fika och godis 

Det var kul att höra om Pamela sommar i Spanien  , 
inger kom också förbi så det vart tjej surr delux 

Som vanligt så vart jag jätte nöjd med håret 

Här kommer före och efter 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Vidrigt och mitt fula munsår gör ju inte facet bättre 😂😂



      Efter :

(null)

(null)

(null)

(null)

 2 olika slingor och en botten toning 

Tack snälla pam 

Zelda , ingers hund 

😺

(null)

(null)

Fina inger , ❤️

(null)

God frulle .

Det är så härligt att hänga med tjejerna och surra om allt ❤️


På kvällen vart det FT jobb
16.30-19 
Hembesök och middag 

När jag kom hem så tittade jag på idol och 
paradise hotell och sen slocknade jag på direkten 

I dag torsdag är det jobb x 2 igen 
( tröttsamt med dessa kvällar ) 

FT och KP 

Nu ska jag ta något att äta //  love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0