Torsdag kväll 21.40

Go kväll 

En lång dag 

Jag jobbade på FT 8.30-15.50

Sen skyndade jag mig hem och lämnade Sune och åkte sen på KP , i dag vart det bowling . 
Jag var hemma vid 19.30 tiden 

Jag har knappt ätit i dag för det har varit fullt upp men jag är inte jätte hungrig faktiskt och nu har jag borstat tänderna och ska strax sova.

I dag har jag lärt mig massa nytt när det gäller bokföring och jag tycker faktiskt det är superskoj 

Älskar och lära mig nya saker och jag tycker om administration . 

Jag tycker ju om att sitta för mig själv och pula men just nu får jag hjälp av Min chef som lär mig .

Det vi håller på med kommer ta ett tag och vi ska fortsätta på måndag . 

Nu tar jag helg 

Jag har Planer hela helgen , följ mig på insta eller Här på bloggen 
så ses vi i helgen 

God natt vänner // Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0