Torsdag och fredag

Hej 

I går torsdag var hysterisk 
Jag jobbade x 2 
Först FT sen KP 

Jag pluggade 
Jag hann och göra middag och matlådor 
Städade 

Jag var på Ikea med min brukare , han köpte en bokhylla och jag köpte gardiner, en kastrull och nya kudd fodral 

Gardinerna var ombre / startar med vitt överst, ljuslila i mitten och mörkare lila längst ner 

(null)

Kudd fodralen , ni ser lite av gardinen i bakgrunden 

Jag kör lila, rosa och grått i vardagsrummet nu till hösten 

Vi fick lite problem när vi kom hem till min brukare för jag får och kan inte lyfta tungt så stackarn fick bära upp allt själv ( 3 trappor ) utan hiss 

Ja ja  det gick bra . 

I dag fredag har jag tvättat alla gardiner i sköljmedel och hängt upp så det doftar ljuvligt i hela lgh 

Jag tvättar nu och sen ska jag åka till östberga och sen åka och storhandla på maxi 

I kväll ska vi ha familje middag här hemma , det blir tacos . 

Avbokat :

Min fina Pamela missade sitt plan  hem mot Sverige i går 

Hon kom för sent till incheckning 
( hon är i Spanien ) 

Fick ett långt inspelat meddelande och sms från henne 

(null)


Hon var lite knäckt 
Nu måste hon boka ny flight och den tidigaste hem var på måndag ,  så därför blir jag inte snygg i håret på söndag 😪😪 men tycker mer synd om Pamela ❤️❤️❤️
Den som väntar på något gott ?!?!?! 




Jag önskar er en fin helg // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0