Torsk med äggsås

2 inlägg på en dag 
What a F ....

Hur mår ni , har ni haft en bra helg ?

Min äggsås vart så himla god
Älsk på husmanskost 

Torsk med äggsås 

(null)


Det har varit mycket pyssel i dag 

Småfix hemma , tvättat , gjort matlådor , kollat serier , 

I morgon börjar Kalle sitt nya jobb på allvar , veckan som varit har bestått av truckutbildning ( 3:e ) och skrivit kontrakt mm . Så i morgon kör han igång 
Han kommer jobba  6-15 varje dag om han inte väljer att jobba extra . 

Kalle kommer cykla fram och tillbaka , 

Kom ni ihåg att Kalle började springa (löpning) 
 men Efter det fick han jätte ont i ryggen så nu har han varit hos kiropraktor 3 ggr och vilat från löpning och istället har han simmat på torvalla och badat romerskt bad och bastat och nu börjar han cykla till jobbet 👍

Totalt har han gått ner 34 kg .  Heja heja 


Olivias dans ( läs mer lek ) gick bra i dag 
Heja henne 
Efter dansen åkte hon på kalas och var utklädd till Mimmi 
Så söt 

(null)

Man ser tyvärr inte hela outfiten ❤️❤️❤️

Jag ville bara kika in , nu ska jag ta ut Sune och sen ta en dusch och sen natt natt 💤💤

Jag önskar er en fin ny vecka // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0