Vaxholm och MOS

Hej 

Nu gör jag ett nytt försök eftersom det förra inlägget försvann men detta kommer inte bli så långt som det förra !!!

Jag hade en super härlig dag , kväll och natt i Vaxholm 

Jag och Kenneth hängde  själva på dagen , vi pratade massa och åt god lunch 

Vid 16 tiden gick vi till hamnen och hämtade Sussie som kom från jobbet med båt 

(null)

(null)

Sussie jobbar på ett båtvarv på ön mittemot med ekonomi , inköp mm ( tror jag ) 

När vi kom hem igen fortsatte myset hela kvällen . Vi låg i soffan och pratade hela kvällen och strax efter Sussie kom så kom tuva och fred hem 
( tuvas kille ) 
Massa gott , tända ljus och god middag 

(null)

(null)

Jag hade önskat mig Kenneth goda kyckling med klyft potatis och ruccola röra 

Min standard rätt när jag är hos dom ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Saga  bor i Amsterdam just nu där hon pluggar men i dag lördag kommer hon hem en snabbis till Sverige så jag missade tyvärr henne . 

Det sjuka var att Kenneth hade frågat saga vad hon ville äta i kväll och hon önskade sig samma mat som mig  jahaja  så dom ska äta det i kväll igen 
Underbart . 

Senare på kvällen gick Sussie ut i trädgården och plockade äpplen och gjorde en supergod knäckig äppelpaj 

(null)

(null)

Måste jag skriva att jag var mätt när vi la oss runt midnatt . 

Jag somnade som en stock med hundarna i soffan  men vaknade redan kl 6 och då körde jag hem . 
Kenneth och Sussie sover länge och jag ville inte stressa dom ❤️

Tack snälla familjen för en magisk kväll , alltid lika trevligt med Vaxholms häng . 

På förmiddagen i dag så var vi uppe hos MOS gänget 

Henning putsade deras fönster och vi mös med liten . 

(null)

(null)

(null)


När vi var klara hos dom så vart det lunch , handling , tvätt och nu har jag gjort egen äppelpaj paj 🥰

Henning kör just nu kalle till tungelsta men när han kommer hem igen blir det mys, paj och power 

I morgon jobbar jag igen ... 

Jag önskar er en fin kväll / Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0