Fredag den 3/4

Tjo 

Jaha då vaknade man upp denna Fredag  med  snö !  Hm......

Jag hade en lugn dag med telefonmöten  ,
 ( noll hembesök )  Så då kunde vi hänga lite med Olivia !

vi var på öb och köpte en tvättkorg , vi köpte handdukar och massa till påskäggen och sen åkte vi och köpte fika bröd och glitter pennor 


När vi var klara så åkte vi hem och målade , fikade, busade och läste bok och somnade 



Olivia visste att vi skulle hämta henne runt 9 så hon satt startklar och väntade på oss 

(null)

 Så gullig 😍😍😍


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bus & dans med Kalle och sen drog hon in täcken , leksaker mm i garderoben
( se ovan  ) och sen skulle Kalle sitta där inne med henne 😂😂😂

(null)

(null)

 När vi lekt klart somnade hon skönt , jag fick väcka henne efter 30 min . 


Vi har börjar lite inköp till Linton och Olivias påsk ägg 

(null)

  Vi har Lite kvar att köpa 😘


Jag måste berätta om en klients katt 

personen  jag pratar om har en bengal katt 

(null)

   Så vackra och smarta katter 👌

Den här katten kan High five, sitt, puss och ligg 

Så jäkla gullig .

Jag är ingen katt människa men om Jag någon gång får för mig  att skaffa katt så kan jag tänka mig en bengal 😄


Nä nu ska jag kolla tv // Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0