Pelargoner

Årets första ute blommor är köpta 
2 pelargoner 

Dom står inne just nu men om jag hinner i morgon så ska jag fixa på uteplats och balkongsdelen 

(null)

Jag älskar pelargoner 

Jag har tvättat mattan och soff dynor till balkongen , klart ✅ 


I dag kom älsklingen hem med tonvis med kläder från jobbet för han ska byta arbetsplats 

Dom börjar bli klara i Hammarbybacken så nu ska han till Årsta fältet 
Han ska jobba precis ungefär dit vi ska flytta 
Om det pågår juni 2021 så får han nära hem 
😂

(null)

(null)

(null)

Han bokade tvättstugan under dagen och tvättade allt och nu är det sorterar och klart 
Gubben kan ....

Vinterkläder i en säck 
Resten som ska till nya jobbet är rent och packat och mycket kastades också  💪

Han startar upp i Årsta efter påsk 

Min jobbdag var toppen , jag hann även att storhandla i morse på maxi , galet mycket folk trots att klockan endast var 9 . 


I morgon är det sista jobb dagen och sen ledigt 💪

Wiiiiii 

Mysigt 

Jag önskar er en fin kväll

Love Maria ♥️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0