Söndag den 5:e

Hej 

Ändrade planer :

I dag vid 10 var jag på väg till Ica maxi för att köpa lite gott till mig och Pamela för att sen åka mot henne och mysa och fixa mitt hår men när jag precis kommit till maxi så skrev hon att hon blivit sjuk 

Stackars henne 🤒 

Ja ja  inget att göra åt . 

Titta på mitt hår så förstår ni att håret vart ledset 😔 

(null)

(null)

Oh my fucking hair 😂😂😂 utväxt delux 


Pamela hör av sig när hon mår bättre och har håret sett hemskt ut de senaste 2 månaderna så klarar jag 1 v till . ❤️ krya gumman 

Mer ändrade planer : 

UD har skjutit upp res förbudet ( vilket jag förstod ) tills i juni så det innebär att vi inte kommer i väg i maj 
Vi har valt att ta tillbaka pengarna istället för att boka fram resan för vi vet ju inte med semestrar och virus statusen ?????

Så jäkla trist , vi längtar verkligen bort nu . 

Så fort det släpper så bokar vi något nytt 

Vi vågar inte låta pengarna ligga kvar på VING för vem vet vilka bolag som går i konkurs efter detta kaos . 

Helgen: 

I fredags hade vi ju Olivia ( se tidigare inlägg ) 

Sen i lördags var vi på promenad och sen hämtade vi Olivia och lekte på  hennes gård , vi var ute i 3.1/2 timme totalt med promenad & lek 

När vi hade lämnat henne på lördagen så gick vi bara hem och mös men senare på kvällen ringde hon  till farfar Henning och frågar om hon får sova hos oss 

Hur mysigt 

Självklart får hon sova här så mycket hon vill 

(null)

Bilden är från parken i lördags . 

På kvällen ritade vi och fikade 
Sen somnade Olivia och jag kl 22 

(null)

(null)

Trött tjej i morse 
Hon vaknade 7.20 ❤️

Olivia ville ha 2 täcken , Mimmi och katten Maja i sängen 


Det är så mysigt att ligga och snusa på henne och gosa med hennes små händer , vi somnade till Alfons Åberg och odjuret och vi har sovit som 2 stockar 🥰

Nu har jag precis stått och gjort en stor kastrull ungersk gulasch 

Till det köpte jag italienskt lantbröd 
Starkt , varmt och gott 

Jag gjorde en stor gryta på 2 kg högrev 
4 paprikor , 10 potatisar , porter öl, krosssde tomater , tomatpuré, massa kryddor så som
Spiskummin, chili 🌶 och paprika och massa vitlök och citron 

Jag har säker glömt något 

(null)
Mmmmmmm

Nu väntar en ny jobb vecka , våran chef har bett oss personal att inte ta så mycket semester i påsk då det är många sjuka men jag har inte bett om någon semester så
Jag kör på ......

Ledig fredag & måndag så det blir en lång helg och till helgen ( fredag ) ska jag och Henning göra en spännande grej men det håller vi för oss själva och på lördag blir det påsk frukost här hemma med de närmsta 

Kalle åkte till Göteborg i dag igen till Elin så vi får se om han firar påsk med hennes familj eller vår 
Henning körde n honom till tåget i morse 


Nu önskar jag er alla en fin söndag 
Love Maria 

Ps.  Amanda , jag tänker på dig i morgon måndag 
Lycka till 😔 hoppas på det bästa 


♥️


















Kommentarer
Postat av: Amanda

❤️❤️

Svar: ❤️❤️
Ia None

2020-04-08 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0