Tisdag đŸ„°

Hej blogg vĂ€nner 

 

Jag har haft 2 bra dagar pĂ„ jobbet och endast 2 dagar Ă„terstĂ„r sen har jag 4 dagars ledigt 

I dag hade min chef gjort akt check pĂ„ alla mina klienter och det innebĂ€r att dom kollar att man har dokumenterat rĂ€tt och att alla genomförandeplaner Ă€r aktuella och jag fick grön tumme upp och att allt var klart ✅ 

Detta görs 1 gĂ„ng per mĂ„nad ,  fan va skönt 

Och i gĂ„r la jag upp mitt schema pĂ„ outlook och delade med chefer , samordnare och kollegor 
Nu kan jag det ocksĂ„ đŸ’Ș



Det finns sĂ„ mycket att lĂ€ra inom detta yrke och allt kring dokumentation Ă€r super viktigt . 
Det jag tycker Ă€r svĂ„rast Ă€r att skriva Genomförandeplanerna dĂ„ det Ă€r enligt IBIC

Individens behov i centrum 

Det Ă€r krĂ„ngligt nĂ€r klienter har flera behov 

Men jag kommer lĂ€ra mig , vissa bs har varit dĂ€r i 13 Ă„r , dom tycker ocksĂ„ att det Ă€r klurigt 
👀


 I söndag sĂ„ gjorde jag en jĂ€tte kastrull med gulasch 
Det vart sjukt gott 

(null)

Nu har vi Ă€tit det i 3 dagar , smutt 


Kommande dagar : 

Jobb onsdag & torsdag 

Jag och H ska bort pĂ„ fredag 

PĂ„skfrukost pĂ„ lördag 

Ev Pamela om hon Ă€r frisk 

Fixa pĂ„ plĂ€tten & altanen i helgen 



Jag ville bara kika in och sĂ€ga hej 👋 
Nu ska jag lĂ€gga mig 

Avslutar med en bild pÄ vÄran lillkille som
MĂ„r mycket bĂ€ttre 

(null)

      Fina  Linton 💙

God natt vĂ€nner // Maria 💋



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0