Torsdag 2/4

Hej på er 👋 

Hur mår ni ? 

 Jag mår fint , jobbar och dagarna springer i väg . 

Allt ser ut som vanligt 

Jobb, middag , tvätt , städ och tv osv 


Linton är på bättringsvägen 

(null)

(null)

      💙💙💙 vår älskling 💙💙💙



I går började vi titta på tiger king på Netflix 
En serie / dokumtär 

Ni måste titta ....

Han det handlar om (exotic)  har 227 tigrar 
Väldigt speciell dokumentär & skit spännande . Jag har bara sett 1 avsnitt  än så  länge men  jag ska fortsätta  titta i helgen när jag har tid . 

(null)

Vad händer mer ? 

I helgen ska jag förhoppningsvis fixa mitt hår hos Pamela 
Längtar 
Men annars blir det serier och mys . 


Hur ser er påsk ut ? 

Vi ska bara vara hemma men Kalle åker nog till Elin i Göteborg 

MOLS  gänget kommer hit på frukost  på påskafton och om det blir fint väder så tänker jag nog fixa på uteplatsen och balkongen 
Duscha alla möbler & krukor och rensa lite mer i rabatterna . 

Ja ja 

Nä nu ska jag borsta  tänderna och sen ska jag åka till min första klient för dagen i V-H 

Hoppas ni får en fin torsdag // Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0