1 a jobb dagen

En jättebra måndag och första dagen efter 3 v ledighet 

Så skoj att träffa mina klienter igen , 2 viktiga möten och läkarbesök x 2 med klienter och massa Mail fram och tillbaks med handläggare  

Nu är jag på banan igen 

Jag fick blommor av en klient i dag 🌸

Jag var Saknad /  tack 


Måndagen började intensivt 👍

Jag var hemma strax innan 16  och då var jag vrål hungrig . Jag stekte lövbiff och bea med pommes !!   Så jäkla gött 

I dag har jag åkt runt med Max bil ,  dom kommer hem i natt så i morgon får jag tbx min bil 

(null)


     Jag saknar vår ÅDI 


Det är fullspäckat schema igen 

Jobb måndag - fredag ( BS )
2x kp uppdrag ( tisdag & söndag ) 
Middag på fredag 
Kalas för Olivia & Sandra på söndag 

Jag tänkte tipsa er om En bra ljudbok 

( hanteraren )  med dick Sundevall 

Så spännande , det handlar om hur polisen jobbar med infiltratörer och hur höjdarna inom polismyndigheten ljuger och mörkar 
( går inte ens att lita på poliser , dom
Sätter dit sina egna ) 



Jag ville bara kika in och säga hej och hej då
Love Maria 💙☀️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0