20/8

Tjo 

Hur har ni det ? 

Jag har inte hunnit att kika in här , det händer något hela tiden 😛

Jobb framför allt och kp i måndags kväll 

Elin och Kalle kom hem i måndags kväll 🙏

I tisdags kväll kom Pk, Nadja och lillfisen förbi här . Det blir alltid massa skratt & surr 

Vi har bestämt att vi ska hänga nästa helg 

(null)

    Bästa ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

    Vackra Nadja ❤️❤️❤️

I går kväll var jag i stan och hämtade Elin och Kalle , dom hade hängt på Medis 

I dag jobb men jag kom hem lite tidigare så jag har klippt gräset och vattnat , tvättat & pysslat 
Jobb planering i solen 

(null)

(null)

 Gäller att hålla efter plätten , vi ska ha folk här den 28/8 och 5/9 mysigt så hoppas på sol ☀️ 

I dag / kväll är H på firma fest så jag, Kalle och Elin ska äta ihop 

Jag frågade om dom ville gå ut och äta men dom ville hellre laga mat hemma 👍   dom
Ska laga carbonara i kväll behöver jag inte laga mat

Dom Fixar mys  !! 

(null)

Veckans matsedel :

Måndags : pannkaka 
Tisdag: lövbiffrullader
Onsdag : korv och makkisar 
I dag : carbonara 
Fredag:  jag är sugen på skaldjur 🦐  ?

Vad har ni ätit ? Har ni något lätt spännande recept ?

Ge gärna inspo 


I morgon fredag är det jobb, jag har 2 klienter och sen blir det kontoret , jag har massa pappersarbete :

Schema
Semester ansökan / planering : jag ska ha semester v 37 👍☀️
Journaler 
Rensa akter 
Läsa nya beställningar
Genomförandeplan 
Samtal  etc. 

Vill bli klar med så mycket jag kan innan helgen 🤪



Ja ja  nu ska jag höra med K och E när det blir middag 


Va rädda om er // Maria 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0