23/8

Vilken helg 

Vila, serier, promenader, familj, vänner , god mat och massa sömn 

I natt sov jag 9 timmar och vaknade 7.30 

När jag hade vaknat till så åkte jag till Tyresta by för en promenad !   
Jag mötte bara 4 personer på slingan . 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Här i skogen laddar man batterierna inför ny vecka .😛🙏

Vi har precis ätit rester från igår 
Hemma gjorda köttbullar med gräddsås 


Elin och Kalle är i stan 

Veckan som kommer blir intensiv 

Ny klient , SÖS med klient , 3  kp uppdrag , personalmöte på tisdag samt att jag ska försöka uppdatera mitt schema  och lite party här på lördag . 🥂🥂

Nu jobbar jag bara 2 veckor till sen har vi en veckas semester 
Jaaaaa
Fördelen med att spara lite veckor 👌👍

Ja ja   Jag ville bara kika in en snabbis // Love 
♥️ Maria 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0