9/8 Dan före Dan

Tjo 

Trött tjej , man skulle behöva semester efter semester 🤣

Vår hemresa till Sverige i går gick felfritt 


I dag klev jag upp 6.30 , jag hade tvättstugan och det blev hela 16 maskiner , nu hänger det klänningar mm i hela lgh ! 

Allt tog 5 timmar med tvätt & tork 

Under tvätttiden  så hann jag göra fint på plätten ....  klippte gräs, vattnade och rensade blommorna 

Jag har städat hemma  och storhandlat på maxi 

Jag har gjort mat / matlådor och till lunch blev det kokt korv med bröd 

Jag har längtat efter mjölk , kranvatten, kokt potatis  och korv . 
Vilket lyx vi har här i Sverige med kranvatten 👌

(null)


(null)


Fiskgryta med kräftstjärtar och potatis 

(null)

 Gott med korv med bröd 

Nu har jag precis sms at mina måndags klienter  , jobb i morgon som sagt 

Det blir en hektisk dag 👍

Jag har 12 dagar semester kvar så får se när jag tar ut dom ,  men jag tänkte spara 5 dagar till julledigheten för då kan man vara ledig 14 dagar 


Jag önskar er en fin söndag // Love Maria 
❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0