Äntligen

Äntligen är dom hemma .....

Vi har varit borta 2 v och nu har Max och Sandra varit borta 1 v och i dag sågs vi äntligen ,  3 veckor i från varandra !!!!

Saknar alltid min familj när vi inte är nära  

Nu saknas bara Kalle Och Elin 💕


I dag efter jobbet så åkte jag och köpte enklare middag och tårta 

Max med familj kom strax efter 16 


Vi åt tomatsoppa med vitlök och ost frallor  och sen vart det prinsess tårta till fika 


(null)

   Det bästa som finns 

(null)

(null)

   Mini Max , han är kopia av Max som liten 

(null)

  Firade Olivia och Sandras födelsedagar lite i efterskott 

Vi hade köpt lite presenter från Spanien 

Olivia fick :
en jump suit ( rosa ) 
En jätte fin tyll kjol 
Ett armband 

Sandra fick en parfym och en flaska röd vin 

Linton fick en Disney dräkt , byxa och munk jacka 

Max fick röd vin 

Kalle fick en parfym 


(null)

 Vink  vink   , vinkar mot sig själv 
Sååååå  jäkla söt 

Dom åkte hem runt 18.30 

Jag har pulat lite , skickat jobb sms och nu ska jag ta en dusch 

Love Maria 💋💋💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0