Dagarna går

Hej 

Jag hinner knappt tänka så är veckan
Slut 
Denna vecka har gått så Fort ...👌

Hittills har jag jobbat , varit på massa besök med klienter , Bl.a på nya SÖS akut mottagning och röntgen i måndags 
Nytt och fräscht men otäckt nära covid 

Många sjuka .... många hostade  men vi höll oss undan och rörde inga ytor 


Vi fick till och med gå undan när det rullades in en svårt sjuk i röntgen rummet som sköterskan uttryckte det  och sen hörde vi personalen säga till varandra att skyddskläder skulle tas på pga covid 

Läskigt 

(null)

 Jag har tagit 2 antikropps test och båda var negativa så än så länge är man inte drabbad 

Jag har jobbat långa pass pga nya klienter men det tog jag igen i dag då jag slutade tidigt 

Jag har haft 2 KP uppdrag och har det 3:e på lördag morgon så det blir en dag ledigt denna helg 



Kalles Elin kom in på högskolan , hon fick veta det i onsdags !!!  Hon vart Så chockad när hon kom In då hon stod som reserv och skolan hade redan meddelat henne att hon nog inte ska räkna med att hon kommer in för dom hade redan plockat in extra antal på linjen 

Men dom ringde ......

Hon ska plugga 5 år i Uppsala  
Civil ingenjör industriell ekonomi

Hon hade redan en jättefin student lägenhet där som dom hade hyrt i fall hon skulle komma in OCH DET GJORDE HON , vilken tur 

Så i onsdags hämtade Elins pappa Kalle och Elin här i Haninge 
( han var i Sthlm på jobb resa)
och så tog dom Bilen till Elins lgh i Uppsala och tittade på den och måttade mm  sen åkte dom bilen hem till Göteborg 

Nu är dom i Göteborg tills på lördag och då går hennes flyttlass med föräldrar och Kalle till Uppsala 

Kalle är med henne tills på söndag då han kommer hem och jobbar och Elin börjar skolan 
Detta blir spännande , Elin är lite omtumlad såklart 💕


Nu kommer dom närmare varandra , 1 timmes resa från varandra ♥️♥️♥️

Grattis fina Elin 🙏♥️

(null)

Efter jobbet i dag vart det bolaget , städ, tvätt och fix på balkongsdelen 
Vi ska ha lite folk här på lördag men tyvärr blir det regn ☔️ 

(null)

Vi får se om vi kan sitta här ute ändå , lite värme lampor och filtar 

Egentligen har jag massa att skriva om men orkar inte just nu 

Hoppas ni mår bra ?

All  kärlek // M 💕













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0