Fredag redan

Hej på er finisar 

Äntligen fredag , denna vecka har varit väldigt intensiv

Plattan i mattan från start 

Jobb, Kp uppdrag och familj 

Det har varit läkarbesök x 2 och zip möten med klienter 

Zip möte är ett samordnat möte med bla. 

Soc handläggare , biståndshandläggare, habilitering, doktor, kurator , psykolog, fsk, arbetsförmedlimgen, boendestöd , ev anhörig och coatch 

Mötena är intressanta och det delas ut olika uppdrag som ska göras tillsammans med klient och efter 1-3 månader blir det ett uppföljningsmöten . 

Gårdagens zip tog över 2 timmar . 

I dag fredag har jag en lugn dag , ett klient möte och 3 stöd samtal 

Skönt då måndag - torsdag varit långa och lunch har uteblivit 2 dagar 


i kväll ska vi äta ute , ingen matlagning 
Ev ska Olivia sova här . ❤️


Nu är det 9 månader kvar till flytt 
Det vart ju flyttat från 1/2-1/6 
( 4 månader försenat ) 

Jag drömmer mig bort 

Det ska bli så kul att köpa allt nytt
 ( förutom säng & tv ) 

Jag vill absolut INTE ha en grå soffa 

Jag är så trött på grå soffa . Jag har haft det de senaste 8 åren 


Jag skulle kunna tänka mig en mörk blå eller Moss grön 

Sen vill jag ha mörka köksmöbler , mörkt trä 

Vi har ju egen tvätt och torktumlare så jag skulle kunna tänka mig den här tvättkorgen 

(null)


Perfekt 👌 

Vi har ju hittat soffan vi vill ha men vi ska bara komma överens om färg 

Jag är också inne på att lägga en mullig heltäckningsmatta i sovrummet , kostar mellan 6-9000 

Ja ja 

Nu är det bara att höja sparkontot igen , det gick en del sparpengar i Mallis men vi räknar med att kunna spara 80.000 till vårt möbelkonto på 9 mån 
( det är målet) 


Vad ska ni göra i helgen ? 


I dag middag 🍴 
Lördag / vila och sola ☀️ 
Söndag / jobba och kalas 🎈 

Va rädda om er / Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag vill ALDRIG mer heller ha en grå soffa! Fan så ful färg det är. Men köper ingen ny soffa förrän barnen är större och då blir det en blå eller petrol tror jag det heter.
Trött på allt vitt o grått. Man blir mycket gladare av lite färg tycker jag. Grönt i alla dess nyanser är min färg just nu.
Vi ska försöka sola o bada nu i helgen, känns som att det kan va sista gången vi gör det. Om vädret blir sämre så vill passa på :)
Ha en fin fredag! Kram
Therese

Svar: Massa kramar 🤗
Ia None

2020-08-14 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0