Hemresa

Hej och hej då Palma 🙏

Nu sitter vi här efter 14 dagar i solen och väntar på bussen 

(null)

(null)

Hemlängtan ?
Både ja och nej 

Jobb ?  
Börjar jobba redan på måndag och det är en hysterisk dag med möten och 2 läkarbesök 

Saknar mest ?
Min säng, min familj , mjölk 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Mina fina barn med flickvänner och barnbarnen är mitt allt ❤️

Vi har haft det så sjukt bra 

Här kommer en bild bomb från de sista dagarna 

(null)

 Vi har spelat biljard och druckit drinkar 🍹 

(null)

(null)

Fåglar på vår balkong 


(null)

(null)

  Älsk på vattnet 💙

(null)

     Min  Skatt ❤️


(null)

  Love on the beach 

(null)

 Fint vid hotellet 

(null)

(null)

(null)

Utgång varje kväll för drinkar och mat 


(null)

       Havet 


(null)

 Fina kvällar från balkongen 


(null)

 All mat har varit fantastiskt 

(null)

   Många nya tröjor , bla denna  dock inga kopior så kläd kontot var på topp 👋🤣🤣

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

      Gott med natchos och quacamole 

(null)

(null)

    Gårdagens  klänning 

(null)

Vackra svarta kaktus blommor 


(null)

(null)

(null)

(null)

     Vår vy !!  Bästa 🙏☀️

I går åt vi på 
LA AMERIKAN DINER 

Go mat och trevlig personal ,  där träffade vi på orten grabbarna från brandbergen 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

   Mmmmmmm

(null)

(null)

(null)

(null)

 Vi avslutade kvällen i går på modigliani och alla våra vänner , vi drack drinkar och sa hej då 

Jag skulle kunna komma tillbaka till Mallis och Palma endast för den här restaurangen 


Jag är tacksam för att denna resa blev av , det är så tryggt här med Corona mm 

Tack Henning , tack Ponent mar , tack alla 

Nu är det hem till verkligheten 😛

All kärlek //  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0