InstĂ€llt đŸ˜·

Hej 

Jag ligger i min soffa och kl Ă€r 10.14 

I gĂ„r fredag sĂ„ kĂ€nde jag mig lite skum i kroppen 
Frusen, ont i magen , ont i örat och lite tjock i halsen 

Jag hade sofflÀge hela kvÀllen men tyvÀrr vaknade jag upp i morse och kÀnde likadant !

Det innebĂ€r att jag fĂ„tt stĂ€lla in allt idag 

Mitt kp uppdrag nu pĂ„ morgonen instĂ€llt och vĂ„r  dags fest nu pĂ„ dagen Ă€r instĂ€llt 

SĂ„ jĂ€kla trĂ„kigt ..  jag som köpt massa gott . 

Vi fÄr skjuta fram det helt enkelt .

Jag hade sĂ€kert orkat om jag slĂ€ngt i mig nĂ„gra Alvedon men jag vill inte smitta och jag vill inte bli sĂ€mre för jag har massa viktiga möten mm i veckan och nĂ€sta helg kommer Jossan och sandor hit  sĂ„ nu Ă€r det bara att kurera sig . 

Jag hade sett fram emot att hĂ€nga med MOS gĂ€nget och Pk med familj mfl 

Men jag bjuder pĂ„ en bild istĂ€llet  pĂ„
Mini Max och mini pk istĂ€llet 💙💙

(null)

Mini Max 11 mĂ„n //  mini pk 3.1/2 mĂ„n 
Linton                          Willion 

Bilden tagen nu i veckan av Sandra 

Max och pk Ă€r barndomsvĂ€nner och nu har dom egna barn , pk Ă€r en god  vĂ€n  och Ă€r som vĂ„r egen son  !!!
trots Ă„ldersskillnad sĂ„ kan vi prata om allt och har alltid jĂ€vligt kul ihop ♄

Fasiken va ledsen jag blir att vi inte kan ses i dag . 

I gĂ„r pĂ„ dagen sĂ„ var jag i Haninge c och sprang in pĂ„ Hemtex 
Dom hade jĂ€ttebra priser pĂ„  sĂ€ngklĂ€der och pĂ„ flanell som jag Ă€lskar .

Jag köpte 2 set i grönt & vitt som ocksĂ„ kommer bli fint i vĂ„rt nya sovrum dĂ„ det gĂ„r i grĂ„tt och grönt 

(null)


Jag kommer inte lĂ€mna soffan i dag , vi har börjat titta pĂ„ serien Lucifer pĂ„ viaplay 
Rolig och charmig 

(null)

 LĂ€get  just  nu đŸ€”










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0