Måndag check ✔️

Hej bästa ni !!!

En bra måndag , allt flyter på 
Veckan är fylld med skoj och maxat schema 

I skrivandets stund är H och hämtar Elin och Kalle 

Åååå vad jag längtar efter Kalle , 3 v och 4 dagar sen vi sågs ♥️♥️♥️

Jag ska steka lite pannkakor till dom 

Jag kan tipsa om ett bra hälsokost med zink, magnesium och vitamin 

Den gör så att jag sover bättre , har inte varit sjuk sen jag började äta den och jag tycker inte att jag har samma godis sug 
( trots att jag är fetare än någonsin ) 

(null)

      Bästa 

Kostar 300 kr 


I dag har jag klippt av mig naglarna , kortare och mer anpassat för jobb 

Nu är det slut på sommar färgerna  orange, rosa och lila 

Före & efter 

(null)

Förra gången jag lackade....  
men i dag var dom  en 1/2 cm längre än som bilden ovan 

Efter klipp och lackning gick det åt höst 🍂 hållet  !  det vart  så här ! 

(null)

Nä dags att steka lite pannkakor , om ca 20 min är lilleman hemma 😍

All kärlek 💕 Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0