Middag , lillgrodan & bad

Hej vänner 

Haft ett härligt dygn 

Jag slutade tidigt i går fredag , satte mig på plätten och tog en drink 

Vid 15 tiden kom Max med familj hit , vi tog lite dricka innan vi gick och åt på lokala kina krogen 

Gott & mysigt 

Efter det så tog vi med Olivia hem och Max, Sandra och Linton åkte vidare till vänner 

Vi kvälls badade lite på plätten , mös, läste saga och lyssnade på Madicken 

(null)

(null)

 Olivia somnade vid 19.30 och vaknade 6.30 i morse 

Vi mös i soffan med barnprogram och frukost  och sen vart det bad igen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag älskar verkligen den här artiga, roliga och gosiga tjejen 
Hon är så kul 😂 

Det är mycket skratt med henne .

Jag lämnade hem henne vid 11.30 tiden 

Efter det har jag kokat potatis till stek potatis i morgon , vi har gjort en pasta sås på entrecote 

(null)

(null)

Jag håller på och tvättar  och har precis duschat 

I dag är en sån dag då jag bara vill vara hemma och skrutta 

Pula med mitt , ligga i soffan , äta snarr  etc 


I morgon är det jobb och kalas 

På måndag kommer äntligen Kalle hem
, han och Elin kommer // mys 

Han har det gött i Göteborg 

Dom bor så vackert och dom solar, badar och åker båt 

(null)

(null)


 Saknar min lilla älskling ❤️❤️❤️

Nä nu ska jag mysa vidare // Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0